Les canards de l'espace
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PTU !!!!! Toutes les infos concernant le PTU

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Message par Atatlab Sam 1 Oct - 21:56

Bonjour tout le monde,

alors je n'ai pas encore de source à citer mais sachez que les evocati sont en test!!
Bien sûr on veut tous le 2.6 mais pour le moment ils testent un patch intermédiaire pour tester les changements de modèles de vol/armes/composants de vaisseaux. (donc 2.6 sans Star Marine).
Mais ça sent quand même bon avec l'arrivée de la citizenCon et donc la possibilité de poser ses mais sur la 2.6 assez rapidement PTU !!!!! Toutes les infos concernant le PTU - Page 4 2253025212
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Message par Atatlab Sam 1 Oct - 22:13

Et d'après les premiers retours ça bouge pas mal!!

Les vitesses sont réduites, les vaisseaux ne dérivent plus, le sabre est méchamment nerfé, et le Hornet est plus maniable, mieux armé et imbattable PTU !!!!! Toutes les infos concernant le PTU - Page 4 2781942948
Déjà que le Hornet en version Super était une plait à abattre, maintenant ça va être la fête à neuneu! PTU !!!!! Toutes les infos concernant le PTU - Page 4 2253025212
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Message par Surcouf Le Breton Sam 1 Oct - 22:49

Merci pour ces infos mon ptit Ata ;-)
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Message par Atatlab Dim 2 Oct - 0:34

ça donne envie de reprendre un super Hornet PTU !!!!! Toutes les infos concernant le PTU - Page 4 1082056250
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Message par Volfoni Mar 4 Oct - 9:13

Mouai j'attends de voir. Si les vaisseaux ne derivent plus, ca va manquer un petit peu de piquant non ? Et si le hornet se place d'emblée au dessus du lot, ben pareil, ca manque de fun je trouve...
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Message par Surcouf Le Breton Sam 19 Nov - 5:32

Star Marine sur le PTU le 28/11/2016 et sur le Live 08/12/2016 !
Source : [Vous devez être inscrit et connecté pour voir ce lien]
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Message par Volfoni Dim 20 Nov - 10:08

Héhééé, je comptais justement prévoir une session la semaine d'après ! Y'a bon !
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Message par Atatlab Sam 17 Déc - 5:15

Bon la 2.6 est dispo sur le PTU mais par contre y'a pas mal de contraintes....  PTU !!!!! Toutes les infos concernant le PTU - Page 4 1082056250



Important Issues

   New! Crusader is currently disabled so that players can focus testing efforts on Arena Commander and Star Marine.
   New! Be advised that you will need to restart the client after every Star Marine or Arena Commander match or you will be unable to join a new match.

   Star Marine Leaderboards are not in-game this build.
   Our planned Electronic Access improvements for sequential map loading (“mega map”) are not in this build.
   Scan is not complete, please refrain from using it (“Tab” key on default keybindings).
   Missile rebalance is ongoing.
   Flight Balance Changes to include AB, Acceleration, Boost, Fuel Rates, and Jerk are ongoing.
   Workaround for Front End UI Issues: Either use the old UI(ui_frontend.startup_mode = 0) OR on the main menu hit the “Escape” key and then “Go To Hangar”. Once loaded into the Hangar, you can use the Elevator to connect to Crusader or ArcCorp

Updates

   Fixed a number of issues within the new frontend interface.
   Fixed a number of collision issues in Echo Eleven and Station Demien.
   Fixed a number of glitches with various props around Echo Eleven and Station Demien.
   Fixed a number of client and server crashes.
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Message par Atatlab Jeu 9 Fév - 11:09

Bon invitation pour le PTU 2.6.1!!!! Donc la release ne devrait plus trop tarder sur le serveur live!!!
Si les serveurs en europe tiennent leurs promesses on va enfin pouvoir faire des sorties plus sereines!!!!!

Yeeeaaah


et sinon pour ce soir, je pense que demain devrait avoir son patch, la release note :

Please review our current list of Patch 2.6.1 known issues, and take full advantage of our Issue Council area of the Community site to report any bugs you encounter, as well as contribute to other players submissions.

Important Issues:

   For users encountering GPU Related crashes on NVIDIA cards, please ensure that you have performed a clean driver installation of driver version 378.49!
   There is a crash when exiting to the main menu from ArcCorp or MMHC with the elevator UI open. Please make sure you’re not in the Elevator UI when you use the game menu!
   The “Contacts List” button on the Universe page doesn’t work.
   Hangar flair item are not persisting through client restarts.
   Players may experience excessive desync when interacting with the Greycat Buggy.
   If you encounter any infinite loading bugs, restart your client and select a specific Region, not “All”.

Contents:

   Updates and Fixes
       Star Systems
       Ships
       First Person

Updates and Fixes
Star Systems:

   Fixed some audio clipping problems in Revel & York Hangar.
   Fixed an issue where part of the Khartu-Al flair model was sticking out of the display case.
   Fixed a number of lighting issues on the three Race maps.
   Fixed a number of lighting issues in the VFG Industrial and Aeroview Hangar.

Ships:

   Made some tweaks to the audio for shield activation and deactivation.
   Fixed an issue where the Cutlass Black thrusters were missing VFX.
   Fixed an issue where characters in crouch will still clip out of the Mustang Alpha, Beta and Delta when entering the ship.
   Fixed an issue where the missile cinematic camera would cause the normal player camera to become locked in place.
   Fixed some unintentionally mirrored textures on the Super Hornet.

First Person:

   Made some tweaks to the blood splatter visual effects when shot.
   Changing loadouts mid-game will now give the correct prompt of “Equip Loadout”.
   Fixed some audio issues with the MediPen.

Il reste du boulot mais ça vient cheers
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Message par Volfoni Ven 10 Fév - 11:39

Ouai et enfin je ne vais plus passer a travers la carlingue du Mustang... yes !
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Message par Atatlab Ven 10 Fév - 12:41

Bon pour le moment ça ramouille encore un peu mais c'est quand même bien mieux!!!
On va y arriver cheers
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Message par Atatlab Jeu 16 Fév - 3:20

Alors le PTU 2.6.1C vient de sortir, et on corrige quelques bugs!
PAs sûr que demain ça soit live mais ça avance un peu Razz

Important Issues:

For users encountering GPU Related crashes on NVIDIA cards, please ensure that you have performed a clean driver installation of driver version 378.49!
The “Contacts List” button on the Universe page doesn’t work.
Hangar flair item are not persisting through client restarts.
Players may experience excessive desync when interacting with the Greycat Buggy.

Contents:

Updates and Fixes
Game Systems
Ships
First Person
User Interface
Technical

Updates and Fixes
Game Systems:
Arena Commander

Fixed an issue where it was possible to fly while under the influence in Arena Commander.

Star Marine

Fixed an issue where Spectator music would continue playing after the player respawned.
Fixed a number of audio ambiance issues.
Removed freecam as an option for Elimination spectator mode.
Fixed an issue where the “30 seconds and 10 seconds remaining” audio dialogue was missing in Star Marine.
Fixed an issue where a spectator of a match would sometimes show up as the winner of the match on the scoreboard.
Fixed an issue where Elimination scores for Star Marine were not being populated to the leaderboards.
Fixed an issue where the thrown grenade icon would be seen by anybody in the map, regardless of their distance from the player that threw the grenade.

Ships:

Fixed an issue where the ship HUD was offset when flying the Caterpillar.
Fixed a number of minor HUD issues with the Super Hornet.
Fixed an issue where one of the Vanguard weapons was missing ammo.
Fixed an issue that would send the players camera inside of Crusader if the missile camera remained active after a ship launches countermeasures.
Fixed an issue where missiles would begin acting erratically when triggering the cinematic missile camera.
Made some visual tweaks to the Herald thrusters.
Fixed an issue where rockets on the Mustang series did not have the proper art/graphics when fired.
Fixed an issue with the Reliant thruster audio not playing correctly.
Fixed an issue where a Herald pilot would lose control of the ship if another player sat in the copilot seat.

First Person:

Added additional audio for the MediPen.
Improved charging sound while in depressurized environments for the Arrowhead Sniper Rifle.
Fixed an audio issue where music was not playing properly for passengers in a multi crew ship.
Fixed an issue where weapon tracers would linger after shooting a body bag.
Added a feature that would automatically cancel a purchase if there was no response from the server after 30 seconds.

User Interface:

Removed the elevator UI from the Hangar elevator.
Users will need to proceed through the game menus to transition from Hangar to ArcCorp or Crusader.
Fixed an issue where characters would still see their change loadout UI while playing a match in Star Marine.
Fixed an issue in Star Marine where the in-game Loadout UI would remain on screen after character had respawned.
Added a MediPen count to the player HUD.
Players can now receive invites if they are currently sitting in a Lobby waiting for a match to start.

Technical:

Fixed a number of client crashes.
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Message par Atatlab Jeu 16 Fév - 8:52

Mais par contre on va être clair, Star Marine est maintenant avec un ping de 20ms!!! Donc c'est bien plus confortable.
Personnellement, je le trouve toujours aussi chiant avec les bugs et son rythme mou (surtout que tous les aspects tactiques ne sont pas en place) mais au moins plus de soucis de gens qui se téléportent ou de devoir anticiper les déplacements PTU !!!!! Toutes les infos concernant le PTU - Page 4 2880973450

Pour le PU, comme dit précédemment, y'a du mieux mais c'est pas encore le confort soyeux du 60fps PTU !!!!! Toutes les infos concernant le PTU - Page 4 521241427

Mais bon quand on compare avec ce qu'était le Commander arena au début, on se dit qu'on devrait être pas mal d'ici quelques temps
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Message par Volfoni Jeu 16 Fév - 9:49

Bon ben du coup, y'a toujours pas de volontaire pour s'essayer ca ensemble la semaine prochaine ???
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Message par Atatlab Jeu 16 Fév - 10:14

Bah si la 2.6.1 sort live, si PTU !!!!! Toutes les infos concernant le PTU - Page 4 2880973450

Et d'ailleurs j'ai aussi oublié de parler du rework du Hornet!
J'ai utilisé le Super-Hornet, mais le cockpit est flambant neuf et franchement ça fait plaisir!!! Bien plus joli, et fonctionnel. On peut enfin lire les écrans, ce ne sont plus des bouillis de pixels bleus tout moches PTU !!!!! Toutes les infos concernant le PTU - Page 4 2766833353

Après si le Super-Hornet est refait je pense que toute la série aussi.
Extérieurement y'a quelques changements mais faut vraiment y mettre le nez pour les voir.

PTU !!!!! Toutes les infos concernant le PTU - Page 4 628956395

[EDIT]

J'ai trouvé ça qui montre un peu ce que ça donne PTU !!!!! Toutes les infos concernant le PTU - Page 4 2615798600

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Message par Atatlab Ven 17 Fév - 7:55

Et sinon voilà la 2.6.1d qui débarque!!!

Updates and Fixes
Game Systems:
Star Marine

Fixed an issue where the “Killed By” notification would persist from one game match to another.
Fixed an issue that would prevent a player from finding a match, even if the specific match type had active instances that were open for additional players.

Ships:

Made audio tweaks to the Scorpion GT-215 startup sound.
Fixed an issue where the Cutlass Black weapons could hit the ship by accident when fired.
Fixed an issue where targeting pips were disconnecting from the line that extends the crosshair.
Fixed an issue where certain parts of the Starfarer interior were missing textures.
Fixed an issue with the Super Hornet where damage states to the ship were appearing as large square particles.

Technical:

Fixed several client crashes.
Fixed an issue where the online/offline status of Contacts was not updating correctly.
Bon vu qu'il y a une offre jusqu'à dimanche, je pense que la 2.6.1 live devrait sortir la semaine prochaine, mais ce ne sont que mes paris PTU !!!!! Toutes les infos concernant le PTU - Page 4 2781942948
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Message par Atatlab Ven 24 Mar - 4:54

Bah il se passe quoi là?? => [Vous devez être inscrit et connecté pour voir ce lien]

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